تولید کننده انواع شمش مسی شینه پایه ریل با کیفیت

شما اینجا هستید:

پایه بست کمربندی

فهرست مطالب

پایه بست کمربندی در صنایع مختلف استفاده ی گسترده ای دارد و منحصرا در یک صنعت مشخص استفاده نمی شود. اما بیشترین استفاده پایه چسب دار در تابلو برق های صنعتی و خانگی برای نگهداری بست کمربندی به کار میرود.

بست کمربندی برای مهار کردن و سامان دهی وسایلی همچون سیم ها و کابل ها به کار میرود. بست کمربندی از جنس پلاستیک میباشد و دارای مدل ها و رنگ های مختلفی استفاده میشود. بست های کمربندی کاربردهای فراوانی در زمینه های مختلفی همچون حمل و نقل، تابلوبرق ها و…دارد.

جنس پایه چسبدار از نوع پلی آمید ۶۶ میباشد پلی آمید ۶۶ با نام نایلون ۶۶ نیز به کار میرود که از خانواده پلیمرهای مصنوعی هستند، این مواد نه تنها در برابر حرارت و جریان الکتریکی مقاوم هستند بلکه به علت ساختار بلور مانندی که دارد در برابر مواد شیمیایی هم مقاوم هستند و خاصیت نفوذ ناپذیری بالایی دارد.

هم چنین از استاندارد UL 94 V-2 برخوردار می باشد این استاندارد نشان دهنده این است که در برابر اشتغال مقاوم میباشد و در صورتی که دچار حریق شود به سرعت خود به خود خاموش میشود.

پایه چسب دار بست اکثرا به صورت بی رنگ و متمایل به سفید تولید میشود ولی رنگ مشکی آن هم در بازار موجود است.

پایه بست کمربندی

انواع سایز پایه چسبدار:

۱- پایه بست کمربندی سایز کوچک ۱۹*۱۹ میلی متری

۲- پایه بست کمربندی سایز بزرگ ۲۸*۲۸ میلی متری

پایه بست کمربندی

نصب پایه چسبدار بست:

پایه چسبدار بست کمربندی دارای چسب دو طرفه ای میباشد که این چسب از یک طرف به پایه متصل شده است و از طرف دیگر روی این چسب پوشش کاغذی وجود دارد که هنگامی که میخواهید این پایه را روی سطحی بچسبانید این پوشش را جدا کرده و پایه را روی سطح نصب میکنید.

برای استفاده از پایه چسب دار بست در ابتدا مکانی که قرار است پایه چسب را نصب کنیم را از هرگونه آلودگی و مواد شیمیایی و روغن تمیز کاری میکنیم  بعد از انجام این کار برچسب پشت پایه را جدا میکنیم و در همان محل میچسبانیم.

پایه چسب دار بست کمربندی بر روی تمامی سطوح مسطح و صیقلی به راحتی چسبانده میشوند و از قابلیت چسبندگی و کشسانی بالایی بر روی انواع سطوح فلزی، شیشه ای، سنگی، کاشی و…دارد.

بر روی قسمت مرکزی پایه چسب دار بست چهار شیار وجود دارد که برای عبور دادن بست کمربندی تعبیه شده است. بعد از نصب پایه چسب دار، بست کمربندی را از میان پایه بست چسبدار عبور میدهیم.

نکته ای که لازم است گفته شود این است که اگر تعداد سیم ها و کابل هایی که به واسطه بست کمربندی به پایه آویزان شده اند زیاد است و از وزن بالایی برخوردار هستند ممکن است چسب دو طرفه توانایی تحمل وزن آنها را نداشته باشد و پایه چسب از سطح جدا شود. برای پیشگیری از این مشکل، چسب دو طرفه ای که در پشت پایه چسب دار وجود دارد را کاملا جدا کنید، خواهید دید که در قسمت مرکزی پایه بست سوراخی وجود دارد که جهت پیچ کردن پایه چسبدار به سطح تعبیه شده است شما با استفاده از آن میتوانید از محکم شدن پایه چسب دار به سطح مطمئن باشید.

پایه بست کمربندی

خرید پایه بست

پایه چسبدار بست ابزاری کم هزینه و مقرون به صرفه برای تثبیت جایگاه بست کمربندی و سامان دهی آسان تر سیم ها و کابل ها میباشد که استفاده از آن در داخل تابلوبرق ها توصیه میشود. در اینجا به شما یک تولیدکننده خوش نام در زمینه تولید لوازم جانبی تابلو برق را به شما معرفی میکنیم نام این شرکت، کاسپین تجهیز نیرو میباشد که جهت آشنایی آسان تر مشتریان با تمامی محصولاتشان یک سایت فروشگاهی را در نظر گرفته اند. جهت مشاهده و خرید از این شرکت به سایت فروشگاهی آن مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *