تولید کننده انواع شمش مسی شینه پایه ریل با کیفیت

شما اینجا هستید:

مشخصات شمش یا شینه ی مسی ارت ۱۲ پیچ + قیمت

فهرست مطالب

می توان گفت که  در صنعت برق قطعه های  بسیار زیادی وجود دارند که در مدار های الکتریکی نقش  بسیار مهمی را ایفا می‌کنند . برای مثال یکی از قطعه هایی که در تابلو های برق صنعتی  بسیار کاربرد دارند ونقش مهمی را ایفا می کنند شینه ها هستند . شینه ها به دو شکل شینه  نول و شینه ارت طراحی  و ساخته می شوند و در نهایت شینه را به اسم شمش نیز شناخته می شوند . در حقیقت شمش ها نوعی تیغه فلزی به شمار می روند . این شینه ها عموعا  از جنس مس ، آلومینیوم یا برنج  طراحی و تولید می شوند . در نتیجه این که شینه ها در تابلو های برق صنعتی در جهت هدایت جریان الکتریکی به قسمت های متفاوت استفاده می‌شوند . این شینه ها هر یک بر روی بدنه ی خود سوراخ هایی دارند که از آن ها به وسیله پیچ و مهره انشعاب هایی می گیرند.

مشخصات کلی شمش مسی ۱۲ پیچه ارت

شمشهای  مسی ارت از ۱۲پیچ ساخته شده اند آن ها از یک تسمه  از جنس مس به عرض ۱۵  میلی متر تشکیل شده اند و ضخامت آن ها ۳ میلی متر است که وظیفه این قطعه و این شینه ها  انتقال جریان الکتریکی به انشعاب های وصل شده  به آن است .

با دقت و توجه به این موضوع که  این محصول و این نوع از تسمه از  مس ساخته شده است حداکثر جریان مجاز عبوری برای آن ۱۷۰ آمپر تعریف می شود.

از شمش های  مسی ارت ۱۲ پیچه می توانیم برای وصل کردن سیم های ارت مصرف کنندگان به سیم ارت اصلی استفاده کنیم .

همچنین از شمش های مسی ۱۲ پیچه و این چنین محصولاتی  برای استفاده عمومی در جعبه تست ارت و تابلوهای برق  کار شده در صنعت  و تابلو برق های خانگی می توانیم استفاده کنیم.

این شینه های مسی ۱۰ پیچه از ۱۲ عدد پیچ و واشر نمره ۶ ساخته شده اند و در خصوص وزن این شمش های ۱۰ پیچه ارت می توان گفت که وزن این محصول در کل ۱۳۰ گرم است .

برخی از ویژگی و خصوصیات  این محصول عبارت است از

ما می توانیم  با استفاده از این شینه ها تنها با باز و بسته کردن یک شیر انشعاب بگیریم و همچنین این شینه ها می توانند باعث بهبود انتقال جریان الکتریکی بشوند . در هنگام تعویض و تعمیر تعویض این شینه ها نسبت به کابل به مراتب راحت تر و سهل تر است.و در نهایت این شینه ها از لحاظ بصری از جلوه ی زیبا تری برخوردار هستند . همچنین می توان گفت استحکام و مقاومت این شینه ها نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار بالاتر است .

طراحی شینه مسی ارت ۱۲ پیچه

در شمشهایارتاز جنس مس دو پایه طراحی می شود که این پایه ها باعث می شود که شمش مسی ارت بدون نیاز به مقره بر روی تابلو برق نصب شود در نتیجه ی این موضوع این محصول به طور کامل به بدنه تابلو برق متصل می شود . با وصل کردن این شینه ها به بدنه تابلو برق می توانیم از برقدار شدن بدنه فلزی تابلو برق نیز جلوگیری کنیم .و در ضمن این موضوع می توانیم با انتقال برقی که در بدنه وجود دارد به ارت اصلی از خطر برق گرفتگی افراد جلوگیری کنیم .

نکات ایمنی در هنگام نصب شینه ۱۲ پیچه ارت

سعی کنید فاصله حداقل  10 سانتی متری  بین شینه ها  را حفظ کنید وهمچنین عایق کردن شمش ها را با وارنیش حرارتی که از جمله نکات ایمنی در هنگام استفاده از این محصول است را فراموش نکنید .

خرید شمش مسی ۱۲ پیچه ارت

در هنگام خرید شینه مسی  ارت ۱۲ پیچه باید دقت داشته باشیم که این شمش ها تشکیل شده از ۱۲ پیچ از جنس مس می باشند.در خصوص قیمت این محصول باید گفت که قیمت شمس ۱۲ پیچه ارت مسی و هزینه ای که صرف آن می شود به نسبت نمونه ‌هایی با پیچ های کم تر بیشتر خواهد شد . همانطور که می دانیم در صنایع برق تجهیزات بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام  از این وسایل الکتریکی  مزایت ها و ویژگی ‌های  به خصوصی را دارا هستند . بسیاری محصولات نسل قدیمی مانند شینه ها در دنیای امروز با قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی روی کار آمده‌اند و به فروش می رسند . تامین امنیت ، قدرت مناسب ، کیفیت مطلوب و قیمت منصفانه از مهم ترین پارامتر هایی می باشند که ما باید در هنگام خرید شینه ها به آن ها توجه نشان دهیم.  

قیمت شمش مسی ارت ۱۲ پیچ

قیمت و نرخ شینه های مسی ارت ۱۲ پیچه در فروشگاه ها به صورت رقابتی در بازار ارائه می شود . چرا که تمام مجموعه ها می کوشند که دسترسی شما عزیزان را آسان تر کنند . با در نظر گرفتن تمامی این پارامترهای بسیار مهم می‌ شود بیان کرد که قیمت و نرخ شینه ها نیز به نسبت به صرفه تر خواهد بود .

شما برای خرید شمش مورد نظر خود بهتر است از مجموعه ای خرید کنید که معتبر باشد و بهترین کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار شما بگذارد ، همچنین انتخاب کردن شرکتی که بدون واسطه محصول را به مشتریان عرضه کند نیز حائز اهمیت است .

ما در  شرکت کاسپین تجهیز نو آوران میتوانیم بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب و بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز بگزاریم برای مطلع شدن از قیمت و گرفتن راهنمایی برای هر نوع شمش میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید همکاران ما در بخش فروش بهترین گزینه را با توجه به نیازتان به شما اراعه خواهند داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *