تولید کننده انواع شمش مسی شینه پایه ریل با کیفیت

شما اینجا هستید:

نوار دور درب

فهرست مطالب

نوار دور درب یا نوار درزگیر یکی از انواع یراق آلات مورد استفاده دربسیاری از تابلوبرق ها میباشد. این ابزار بخاطر داشتن حالت کشسانی، نقش مهمی در حفاظت از تابلو برق در برابر ضربات و صدمات وارده در اثر باز و بسته کردن درب دارد و تا حدودی مانع از ورود گرد و غبار به داخل تابلو برق میشود و هم چنین موجب  کاهش صدای برخورد درب با لولا و افزایش طول عمر لولا میشود.

نوار درب تابلو که تا حدودی به عنوان عایق درب تابلو برق نیز به کار میرود دارای تنوع زیادی میباشد و برای درب های که با ورق ۱، ۱.۵ و یا ۲ ساخته شده اند کاربرد دارد. درصورتی که ورق درب تابلو برق ضخامت بیشتری دارد باید تولید نوار تابلویی متناسب با ضخامت درب تابلو برق را به صورت سفارشی درخواست دهید.

نوار دور درب یک شیار سرتاسری دارد که موجب جایگیری درب تابلو برق در درون آن و فیکس شدن نوار و لبه درب میشود.

نوار دور درب

جنس نوار دور درب تابلویی

نوار تابلو برق از جنس لاستیک میباشد که با گریدهای مختلف درجه ۱، ۲ و ۳ میباشد. هر چه درجه کیفی بالاتر باشد رنگ مشکی نوار براق تر است و از کیفیت بهتری برخوردار است و درجه کشسانی بیشتر و عمر طولانی تری هم دارد و هرچه درجه کیفی نوار تابلویی کمتر باشد رنگ آن متمایل به خاکستری و از کیفیت پایین تری برخوردار است.

اگر در رابطه با مواد تشکیل دهنده لاستیک اطلاعی ندارید باید بگوییم لاستیک از ترکیب یک سری مواد شیمیایی، معدنی و طبیعی ساخته میشود که از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده لاستیک میتوان به کائوچو، دوده، نخ و سیم اشاره کرد.

نوار دور درب

تولید نوار دور درب تابلو برق

برای تولید نوار دور درب تابلویی، در ابتدا باید مواد سازنده آن را به حالت مذاب در آورد. سپس این مواد مذاب توسط دستگاه در داخل قالب های طولی شکل ریخته میشوند. بعد از شکل گیری در نهایت توسط دستگاه، شیاری بر روی نوار ایجاد میشود. تولید نوار درب تابلو به صورت کلاف های ۷۰ متری میباشد که وزن آن حدودا ۳.۵ کیلو گرم میباشد.

انواع نوار تابلویی به دو صورت نوار دور درب مشکی و نوار دور درب شفاف تولید و عرضه میشوند.

نوار دور درب

طریقه نصب

نصب نوار دور درب تابلویی در مقایسه با سایر ابزار آلات و لوازم جانبی تابلو برق به نسبت کار ساده ای میباشد همان طور که پیش تر گفتیم نوار های درب تابلو به صورت رشته های ۷۰ متری در بازار عرضه میشوند برای استفاده از نوار درب تابلو در ابتدا باید به میزانی که از این نوار لاستیکی دور درب احتیاج دارید برش دهید سپس باید نوار را از قسمتی که شیار دارد روی لبه بیرونی متصل کنید.

نوار دور درب

خرید

خرید محصول با کیفیت همواره دغدغه تمامی مشتریان میباشد چون خرید محصول با کیفیت پایین موجب هزینه اضافی برای خرید مجدد همان محصول میشود از این رو بهتر است به یک برند خوش نام و باسابقه اعتماد کرد. شرکت کاسپین تجهیز نیرو با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید انواع لوازم مرتبط با تابلو برق تمام تلاش خود را کرد ه است تا نیاز تمامی مشتریان را برطرف کند شعار این تولید کننده بزرگ کیفیت است پس در رابطه با این مسئله نگرانی نداشته باشید برای خرید نوار درب تابلو لاستیکی و سایر تجهیزات مورد نیازتان به سایت فروشگاهی آن مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *