تولید کننده انواع شمش مسی شینه پایه ریل با کیفیت

شما اینجا هستید:

بست کمربندی استیل

بست-کمربندی-استیل

فهرست مطالب

بست کمربندی استیل نوع دیگری از بست های کمربندی در تابلو برق ها که برای سامان دهی کابل ها و تجهیزات تابلویی به کار می رود.

بست های استیل بیشتر کاربرد بیرونی داشته ولی می توانند در درون تابلو برق ها نیز استفاده شوند.این ابزارها به خاطر جنس فلزی بیشتر در مواردی که تجهیزلت در جلوی آفتاب قرار دارند استفاده می شود.

بست کمربندی استیل

کاربرد بست کمربندی استیل

این نوع بست ها بیشتر در صنایع ساختمانی و معدنی و موارد دیگر که به یک اتصالات کابل به صورت مقاوم مورد نیاز است کاربرد بیشتری نسبت به تابلو های خانگی دارند.اما در صنایعی که از تابلو برق ها در آن از کابل های ضخیم تر استفاده شده نیز کاربرد خوبی دارند.

نیاز بود که برخی از بست های کمربندی در برابر شرایط سخت مقاومت نشان دهند بست های کمربندی استیل با داشتن چنین ویژگی هایی به خوبی از عهده شرایط آب و هوایی متغیر و مکان های مختلف بر می آیند.وهمچنین خاصیت ضد زنگ بودن آنها این امکان را می دهد در مکان های مرطوب نیز استفاده شوند.

و همچنین:

می توانید کابل سنگین تر را با این ابزارها محکم کنید. این بست ها از  فلز ساخته شده و در هر کاربرد سختی به شما مقاومت کششی بالایی می دهند. برای نمونه بست های کمربندی از جنس استنلس استیل نوع ۳۱۶ ، مقاومت خوبی در برابر دمای بالا دارند.و همچنین مقاومت شیمیایی فوق العاده ای دارند که دندانه های فولادی روی محفظه آنها دارای قابلیت با دوام بسیار خوبی است.

این ابزارها به کراوات های زیپ دار نیز مشهور هستند و در اندازه ها و طرح های مختلف موجود هستند.

اتصالات کابل یا همان بست های کابل باید الزامات یک سامان دهی خوب را برآورده کنند زیرا از آنها در طیف گسترده ای از برنامه ها استفاده می شود ، از بسته بندی ساده کابل ها گرفته تا کاربردهای بسیار خاص در شرایط سخت.

ویژگی های بست فلزی

نمونه های گسترده ای از این بست ها برای تمام نیازهای صنعتی وجود دارند.این ابزارها نیز همانند بعضی از بست های پلاستیکی کابل ها قابل استفاده مجدد برای بستن موقت نیز هستند.

این ابزارها در اندازه های گوناگون ، با دندانه مقاوم  ساخته شده از فلز مرغوب بوده و به راحتی با دست و بدون ابزار خاصی قابل باز و بست می باشند.

این ابزارها ضد شعله هستند و دامنه عملکرد آنها منهای۵۵ درجه سانتیگراد تا مثبت ۲۴۰ درجه سانتیگراد است. بست های کمربندی استیل می توانند گرمای زیادی را تحمل کنند و از آنها  می توان در صورت لزوم در داخل منزل ، فضای باز و یا موارد دیگر استفاده کرد. این اتصالات از جنس استنلس استیل با کیفیت بالا در طول های مختلف و دارای انعطاف بالایی هستند ودر برابر شکسته شدن برای کاربردهای سخت بسیار طاقت فرسا هستند.

این ابزارها برای برنامه هایی که دستگیر بوده و باید برای مدت طولانی ماندگار باشند مورد استفاده قرار می گیرند و یا به عبارتی نیازی به دستکاری کابل ها و یا مجموعه ای ازدسته ها نباشد.

بست کمربندی استیل

ضد زنگ و مقاوم در برابر ضربه ، یک محصول سبک برای محافظت از کابل ها ، اتصالات کابل در دمای بالا ، قابل استفاده مجدد در صورت نیاز و در نهایت ساماندهی کابل ها  برای مسیریابی موازی.

همچنین، طراحی قفل توپی باعث سهولت و روانی نصب بست کمربندی استینلس استیل می شود. با توجه به عمر بسیار بالای این نوع بست ها، استفاده از آن جهت خوشه بندی دراز مدت کابل ها، لوله ها، و شیلنگ ها توصیه می گردد. همچنین، مقاومت کششی بالای بست های استینلس استیل، قدرت و امنیت را جهت خوشه بندی اجسام سنگین تضمین می کند.

تولید ، ساخت و استخراج

این بست ها در یک فرآیند منحصر به فرد تولید می شوند که شامل افزودن ذرات فلز به رزین و به دست آوردن یک فلز با کیفیت است. این ویژگی این  امکان را می دهد که بخشهای مختلف یک بست فلزی در مکان های مختلف قابلیت انعطاف پذیری خوبی داشته باشند و بتوانید از آن ها در شرایط محیطی و آب و هوایی متفاوت استفاده کنید.

استفاده کردن از یک بست فلزی در تابلو برق ها و سیم کشی های تو هم رفته کمک بسیار مهمی در امنیت ، نظم و زیبایی محفظه ، مسیر یابی راحت کابل ها ، دسته بندی کابل ها و حتی تعویض و تعمیر آن ها می کند.مهم تر از همه این موارد جلوی خطرات آتش سوزی را گرفته و در هزینه ها نیز به نوعی صرفه جویی می کند.

اتصالات کابل متناسب با برنامه های شما!

بند کابلی که به آن بند زیپ هم می گویند ، نوعی بست است که مخصوص برای اتصال چندین کابل یا سیم الکترونیکی به یکدیگر و سازماندهی کابل ها و سیم ها به کار می رود.

بست های کمربندی فلزی و سایر بست های کمربندی یک تولید پرکاربرد ، جهانی و مقرون به صرفه است که موارد امنیتی ،  مسیریابی ، محافظت و شناسایی با عملکرد بالا را برای صنایع مختلف ارائه می دهند.و می توانند در هر جا که از سیم و کابل استفاده شده کاربرد داشته باشند.

مهم نیست که صنعت شما چیست ، مهم این است که صرفه جویی در هزینه و زمان ، نصب و جایگزینی و محافظت از تجهیزات مستلزم وجود این ابزارها می باشد.در مواقعی تصور کنید که از این محصولات استفاده نمی شود و جرقه در ناحیه ای از آشفتگی های کابل ها رخ دهد ، چه اتفاقی خواهد افتاد؟اما با این ابزارها به راحتی می توانیم علاوه بر حفظ تجهیزات به حفظ جان خود نیز کمک کنیم. 

این ابزارها را می توان خیلی ساده نصب کرد.البته اندازه های کوچک تر این محصولات همانند بست های کمربندی پلاستیکی برای یک بار چفت می شوند و برای یک بار از میان برداشته می شوند و نوع های بزرگ تر را می توان در مواقع موقت یا بلند مدت استفاده کرد.

نکته:

توجه داشته باشید با توجه به اینکه جنس این ابزارها از فلز بوده و بعضی از کابل ها از پوشش و عایق ضعیف تری برخودار هستند و در مواقعی زیپ بیش از حد خطراتی را به دنبال دارد.

بست کمربندی استیل

همان طور که گفته شد از بعضی از این ابزارها می توان چندین بار استفاده کرد ، مکانیزم این نوع ابزارها چندان پیچیده نیست و تنها با فشردن یک ضامن کابل های درون آن قفل خواهند شد و در حین تعویض  و یا جایگزینی نیز با فشردن ضامن باز خواهند شد.

همان طور که می دانید بسیاری از برنامه ها در صنایع در حال ساخت و موارد دیگر به دسته بندی های موقت نیاز دارند: به عنوان مثال ، درکابل های شبکه و درون تابلو برق های بزرگ تر ، قابلیت استفاده مجدد این ابزارها پس از نصب ویژگی بالقوه ای است که به آن ها افزوده است.

تفاوت بست کمربندی فلزی و بست کمربندی پلاسیکی

این دو نوع بست عملکرد یکسانی دراند و تنها چند تفاوت جزئی دارند که در ادامه به آن می پردازیم:

بست های کمربندی پلاستیکی اندازه های متنوع تری نسبت به بست های استیل دارند و همچنین بیش تر کاربرد درونی دارند با اینکه می توانند در بیرون هم استفاده شوند اما در مدت کوتاهی در اثر گرمای آفتاب از بین خواهند رفت.بست های پلاستیکی را می توان با توجه به رنگ ها نیز متنوع تر از نوع استیل دانست و همچنین از این رنگ ها می توان به عنوان دسته بندی وشناسایی کابل ها استفاده کرد.

بست کمربندی پلاستیکی

بست کمر بندی پلاستیکی از نظر جنس

بست های کمربندی پلاستیکی در دو نوع نایلونی ۶.۴ و ۶.۶ بوده و از پلی آمید ساخته شده است.

بست های کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون بوده ولی مقاومت خوبی نیز دارند در حالی که بست های استیل از جنس فلز بوده و کاربرد بیرونی تر دارند با اینکه می توانند در محیط های درونی به خصوص در محیط های مرطوب استفاده شوند.بست های استیل درجه مقاومت حرارتی بالایی نسبت به نوع پلاستیکی دارند و به همین خاطر از آن ها در شریط سخت استفاده می شود.

هر دوی این محصولات دارای انعطاف پذیری خوبی هستند و به راحتی با یک خم ساده نمی شکنند.

همچنین هر دوی این محصولات می توانند در بسیاری از برنامه های خانگی و اداری مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات فضای کمی را اشغال می کنند و بنابراین گزینه ایده آل برای ساماندهی تجهیزات هستند.

بست کمربندی استیل

انواع شماره سیم فشاری ، حلقوی ، بست های کمربندی اعم از پلاستیکی و فلزی و انواع یرق آلات تابلویی در شرکت کاسپین تجهیز نیرو تولید می شوند که دارای کیفیت مطلوب نسیبت به نمونه ای خارجی است.این شرکت همچنین با رائه لولزم جانبی تالو برق ، یرق آلات تابلویی و موارد دیگر عمده نیاز کشور را برطرف کرده است.با ورود به فروشگاه ما با این محصولات بیشتر آشنا خواهید شد و از طریق ارتباط با ما می توانید محصول مرتبط خود را تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *