تولید کننده انواع شمش مسی شینه پایه ریل با کیفیت

شما اینجا هستید:

مشخصات شمش یا شینه ی مسی نول ۸ پیچ + قیمت

فهرست مطالب

شمش  مسی نول ۸ پیچ از یک تسمه از جنس مس ساخته شده است .ابعاد این شینه بدین شکل است که  عرض آن ۱۵ میلی متر و ضخامت آن ۳ میلی متر می باشد . وظیفه این شمش های مسی انقال جریان الکتریکی به انشعاب های وصل شده به آن است . با دقت در این موضوع که این محصول از نوعی تسمه مسی ساخته شده است می توان گفت حداکثر جریان مجازی که می توان برای آن تعریف کرد ۱۷۰ آمپر است.

مشخصات فنی نول هشت پیچ

شمس ها با نام شینه نیز معرفی می شوند . بیشتر شرکت ها ی تولید کننده این محصول شینه ها را از جنس مس طراحی می کنند و به تولید انبوه می رسانند . حال باید بدانیم که این شینه های ۸ پیچه در نوع نول عملکرد خاص و متفاوتی  دارا هستند . این گروه از شینه ها برخلاف طراحی های ارت دار این محصول فاقد پایه است . با درک این موضوع که این شینه ها پایه ای ندارند در ساخت آن ها از مقره استفاده می شود . در این حالت نصب و اجرا آن ها راحت تر و سهل ترخواهد بود ودر نتیجه این امر دارای قدرت انتقال بهتری خواهد شد . در هنگام خرید شینه نول ۸ پیچ مسی حتما به مشخصات آن همچون قیمت شینه نول ۸ پیچ مسی ، سطح کیفیتی که به شما ارائه می دهد و سایر ویژگی های آن توجه کنید .

ویژگی های نول ۸ پیچ

جنس شینه ها موجب شده است تا افزون بر قدرت این شینه ها در رسانایی بالا باعث شود که انعطاف پذیری بسیار بیشتری نیز داشته باشد و همین موضوع باعث می شود که در مواجه با بعضی شرایط که پیش می آید از خود مقاومت نشان دهد . این قطعه های بسیار مهم که در تابلو های برق صنعتی کاربرد و کارایی بسیار زیادی دارند تشکیل شده از تیغ های فلزی ای هستند که از جنس مس ساخته شده اند که طراحی  آن ها بر اساس انتقال جریان الکتریکی به قسمت ‌های مختلف در تابلوی برق می باشد .

شینه مسی نول به واسطه یک سیم اتصال به زمین به بدنه تابلو برق متصل می شود . شینه نول موجود در تابلو برق از آن جا که نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد وجود آن در تابلو برق بسیار الزامی است . می دانیم که برای نصب این شینه ها از مقره شمش گیر استفاده می‌شود . چنین مقره ‌هایی نیز خودشان دارای تنوع به نسبت زیادی هستند که روی تابلو برق نصب می شود و در نهایت محصول بر روی آن ها قرار گرفته می شود .

شینه نول ۸ سایز ۳*۱۵

شینه نول ۸ پیچه سایز ۳*۱۵ ، در حقیقت یک مکعب مستطیل است که از جنس مس یا آلومینیوم ساخته شده است ، که از آن در تابلوی برق به دلیل هدایت و جهت دهی جریان الکتریکی به قطعه های متفاوت تابلو مورد استفاده قرار می شود .

اغلب شمش مسی در ساخت و راه اندازی گودال یا همان چاه ارت مورد استفاده قرار گرفته می شود . روی این شمش ها می‌توان سوراخی ایجاد کرد و با استفاده از چند پیچ و مهره فضا هایی را برای انشعاب گرفتن به وجود آورد که در این حالت نیازی به استفاده از ترمینال نخواهد بود .

این شینه ‌ها یکی از قطعه‌های پر مصرف وپر استفاده در برق صنعتی و تابلوهای برق به شمار می رود که حجم بسیار انبوهی از آن در بازار به خرید و فروش می‌ رسد . تقریبا در تمامی تابلوهای برق از مدل‌ها و شکل های مختلف و متفاوت شینه ‌های نول و ارت استفاده می‌شود و قطعه ‌ای بسیار الزامی جهت طراحی و تولید تابلو برق می باشد .

کاربرد ها و موارد مصرف شینه مسی ۸ پیچه نول

از کاربرد ها و موارد مصرف شمش های مسی ۸ پیچه نول میتوان به استفاده آن ها در کارگاه ها و کارخانه ها اشاره کرد . همچنین از این شینه ها در ساختمان های مسکونی و ساختمان های تجاری نیز استفاده می شود .این شینه ها گروهی از اتصالات به شمار می روند .

 شمش مسی نول ۸ پیچه می تواند برای وصل کردن سیم های نول مصرف کنندگان به سیم نول اصلی مورد استفاده قرار گیرد  . همواره از این شینه های مسی و این محصول می توان برای استفاده عمومی در جعبه تست ارت و تابلوهای برق در صنعت و مصارف خانگی استفاده کرد . این شینه مسی دارای ۸ عدد پیچ و واشر نمره ۶ است و در خصوص وزن این محصول می توان گفت که در مجموع ۷۰ گرم وزن دارد .

کاربردها و مزیت‌های شینه فانتزی نول

اگرچه درست است که می‌ شود به منظور توزیع ارت یا نول در تابلو برق پلاستیکی از کابل‌ها و سیم‌ها استفاده بشود ، اما این روز ها با وجود انواع مختلفی از شمش ها استفاده کردن از کابل ‌ها و سیم ‌ها به شکل چشم گیری بسیار محدود و کم شده است . البته باید بدانیم که شمش ‌ها فایده و مزیت های بسیار زیادی دارد و ما تصمیم داریم در این مرحله ، به توضیح کاربردها و برتری های شمش نول فانتزی بپردازیم .

به همان شکل که قبل از این نیز صحبت کردیم ، نصب و استفاده از این وسیله بسیار سهل و آسان و راحت است و به دلیل دارا بودن بدنه پلاستیکی ای که دارد ، امنیت آن تا حد به نسبت زیادی تضمین شده به حساب می آید .

قیمت شمش مسی نول ۸ پیچ

در خصوص بخش مالی و قیمت شمش های فانتزی نول باید ذکر کرد که نرخ و قیمت شمش های فانتزی نول با توجه به سایز دلخواه و همچنین تعداد محصولی خریداری می شود می تواند متغیر باشد ، اما با استفاده از مشاورهای مناسب کارشناسان مجرب این زمینه می‌توانید بهترین انتخاب را همواره داشته باشید.

در گذر زمان این نتیجه حاصل شد که تعویض و تعمیر این شینه های مسی نسبت به کابل‌ها و سیم‌ها،  بسیار راحت‌تر است و از این رو است که با گذشت زمان ، این شمش های مسی جای سیم ‌ها و کابل‌ها را در تابلو های برق گرفته‌ اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *