تولید کننده انواع شمش مسی شینه پایه ریل با کیفیت

شما اینجا هستید:

مقره پله ای

فهرست مطالب

مقره های پله ای دسته ای از انواع مقره ها میباشند که نام آن، دقیقا متناسب با ساختار ظاهری مقره میباشد. از این نوع مقره، برای نصب شینه هایی که نسبت بهم اختلاف سطح دارند در داخل تابلو برق ها استفاده میشود.

مقره های پله ای

انواع مقره پله ای:

مقره های پله ای از لحاظ تعداد پله به سه دسته تقسیم میشوند:

۱- مقره دو پله

۲- مقره سه پله

۳- مقره چهار پله

ابعاد مقره پله ای:

مقره های پله از لحاظ سایز به چهار دسته تقسیم میشوند:

۱- مقره پله ای SE4-20

این نوع مقره، به مقره پله ای ۲ سانت مشهور میباشد که بیشتر در تابلوبرق ها و تجهیزات ارتینگ استفاده میشود.

۲- مقره پله ای SE4-30

این نوع مقره، به مقره پله ای ۳ سانت مشهور میباشد که ارتفاع این مقره ۱۳۰ و قطر آن هم ۳۰ میلی متر میباشد.

۳- مقره SE4-40

این نوع مقره، به مقره پله ای ۴ سانت مشهور میباشد که ارتفاع این مقره ۱۵۰ و قطر آن ۴۰ میلی متر میباشد.

۴- مقره SE4-50

ارتفاع این مقره ۲۱۰میلی متر و طول آن ۲۰۰ و عرض آن ۳۵۰ میلی متر و همچنین عرض هر پله ۵۰میلی متر میباشد.

مقره های پله ای

نصب مقره:

از آنجا که مقره ها در ابعاد، سایزها و مدل های مختلف عرضه شده اند بنابراین باید با توجه به وضعیت شینه ها در تابلوبرق، اقدام به تهیه مقره پلکانی مناسب، کنید.

از مقره پله ای با سایز بزرگ بیشتر در تابلوبرق هایی با ابعاد بزرگ و دارای تجهیزات بیشتر استفاده میشود واز مقره پله ای با سایز کوچکتر بیشتر در تابلوبرق های کوچک استفاده میشود.

مقره های تابلویی عموما در کنج تابلوبرق ها و به صوت افقی نصب میشوند اما این بدان معنا نیست که نمیتوانید مقره پلکانی را در موقعیت های مختلف نصب کنید بلکه مقره پلکانی را نیز میتوانید به صورت عمودی ای با این شرط که پله ها به سمت بالا باشد نیز نصب کنید.

برروی هر پله این نوع مقره، سوراخی جهت پیچ کردن شینه برروی مقره وجود دارد که این پیچ کردن شینه برروی مقره، به وسیله ی پیچ و مهره به سهولت و با اندکی دقت صورت میگیرد همچنین روی لبه پایینی و کناری مقره که درواقع حکم پایه های مقره را دارد سوراخ هایی جهت پیچ کردن مقره به داخل تابلو برق وجود دارد.

مقره های پله ای

خرید مقره پله ای:

قبل از خرید هر محصولی، باید اطلاعات کافی در رابطه با آن محصول داشته باشید و سپس با توجه به نیازمندی هایتان آن محصول را خریداری فرمایید خرید انواع مقره های تابلویی اعم از مقره پلکانی، مقره اتکایی، مقره چکمه ای و… نیز از این نکته مستثنی نمیباشد.

بعد از کسب اطلاعات کافی نوبت به خرید از یک برند معتبر و با سابقه میرسد. در اینجا به شما شرکت بزرگ کاسپین تجهیز نیرو را معرفی میکنیم جهت مشاهده و خرید به سایت فروشگاهی آن مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *